@work..

Sista passet innan frivecka. Var duktigt trött i morse,riktigt seg...
I går kväll pulade jag med mina små grabbar. Rensade man och pannlugg från gran. Vete sjutton hur de lyckas.
Pontus ben är bättre,men inte bra. Han har 3 små sår på insidan som vi inte riktigt kan avgöra om de är resultatet av en spark eller nåt annat. Han har inte haft nån feber,så det är ju ett plus iallafall.
Pulade vidare med hemsidan... www.baldurvomwaldhof.n.nu heter den,om ni är nyfikna. IT kunskaperna är begränsade,så ni får ta det för vad det är lite..
I morgon är den efterlängtade löningsdagen,och Hraffe ska nog få sig ett regntäcke tror jag...
Min gubbe (visst är man gubbe vid 45?) ska med några andra gubbar åka skoter till Ljusdal i morgon. Man undrar vad som är så kul med det. Först skumpa skoter i 17 mil,typ. Sedan är ju frågan,vad finns i Ljusdal? En mack hoppas jag så de kommer hem igen ;) Ja det kan de roa sig med. Jag är mest glad att jag slipper faktiskt...
Åka skoter är kul,men det är i längsta laget det där...
Näää,jag måste jobba vidare. Slut på rast...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är ju Dollarstore som lockar förstår du väl :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0