Trött..

I dag är jag rktigt,riktigt trött. Sovit dåligt inatt,vridit och vänt på mig. Upp tidigt å spillde i mig ett par koppar kaffe. Iddes inte släppa ut hästarna heller,fick gubben göra idag.Han som är ledig. I dag kommer hovis hem till mig,Johan får ta hand om honom.. Hoppas det går bra.Hraffe övade på gången igår. Mycket duktig liten häst det där :)
Jobbar idag och torsdag,sedan är man ledig igen.. Vi hämtade go med skotern igår,han blev inte toppnöjd direkt.
I morrn diskuteras det en hasselatur,men jag vet inte om jag ids... Får jag inte åka bönpall stannar jag definitivt hemma. Hänger lute på om Johan får till förgasargummina åxå. Paj på bägge åken,å var inte billiga.... Smakar det så kostar det tydligen.. Nää,nu ska jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0