:)

Äntligen är det ingen hemlis längre :) Min allra bästa vän väntar barn och denna karamell har man ju sugit på ett tag haha. Är överlycklig för deras skull och med tanke på att jag nog spräckte trumhinnan på stackars Therese så vet de nog det :) Ska bli sååååå kul! Håller tummar och tår att allt går bra!

Annars är man på jobbet idag. Lite dötid just nu.. Var uppe aptidigt i morse,täckade och släppte ut grannens travare. De kommer hem i dag dock. Pulade på igår,men fotograferingar och stök. Jag har en sån gentlemanna häst jag.Fast de var på tårna ordentligt när vi sjasade på dem i hagen.. Nästa gång är det Hraffe´s tur. Han visade upp en rejält snygg trav igår,men den fick man ju inte på kort nä... B´s trav går inte heller av för hackor när han sätter igång. Ja i morrn är jag ledig och sen är det onsdag kvar innan man har frivecka igen! Hoppas vädret håller i sig nu så man kan rida mer. Det ha ju varit ombytligt väder hittills.Snöstorm eller -20.. Nää,nu måste jag jobba vidare! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0