Vulkan..

Känner mig som en sån idag. Har fått utbrott i parti å minut. Irriterar mig på typ det mesta,mest gubben. Är riktigt irriterad på att allt man gör tycks vara fel. Man har haft fel skruvar,eller fel ditt eller datt. I dag körde jag över en snöhög med skotern å sa att nu blev du väl impad va? (Jag gillar inte att köra över såna) Näää,hua heller.Det kan vara vad som helst i snöhögar tydligen. Nähä...
Pga av det ohyggligt dåliga humöret (tror jag) blev det huvudvärk åxå. Konstigt att det inte blev en hjärnblödning säger jag...Nää,det är i stallet man ska pula på så är man på bra humör!
Min vän T hjälpte mig testa Hraffe´s täcke och han är ju gullig min häst. Lite orolig från början när han står på gången,men finner sig ganska snart. Han fick inspektera kärran och grepen och snosa runt lite allmänt.Lite hästförskola sådär. Nä,nu ska jag dammsuga å se om det var en bra idé då..Eller om voltan åker ut genom fönstret innan det är klart.

Kommentarer
Postat av: Therese

Idag skulle du behöva en ask mums mums min vän <3

2011-02-02 @ 15:36:48
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Oh no-käkade ju en igår å har ff dåligt samvete över det...

2011-02-02 @ 15:49:45
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0