Stackars pojken min..

Han har feber,snuva,hosta å rinn i ögonen.Det är faktiskt lite synd om honom!! Hoppas det går kvickt över.Hugo har inte varit sjuk sedan jag vet inte när.Han är ju inte sjuk så ofta.Men nu slog det till rejält.Stackar´n.
I dag har jag skjutsat gubben i traktorskopan. Det var på håret han ringde begravningsentreprenören i förebyggande syfte.Men det gick bra,han överlevde iallafall. Vi har satt upp vajer med elkabel på för att koppla in lyset i fårholken. Så vi ser vad vi gör.Så dags nu när det är ljusare ute.Men vi hoppas det funkar bra när lamningen sätter igång.
Om en timme ska jag masa mig iväg och hämta dottern som varit på konfa-läger. Sedan är det som vardag igen. Ponnyakuten på tv ikväll,missas icke. Handla måste jag,förkylningsvänliga produkter såsom drickyoggi etc.
Annars blir det inte så mycket gjort när lilleman är så sjuk..Stackar´n...

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Hoppas han kryar på sig snart! Mina barn har oxå varit sjuka, riktigt ordentlig, måste vara flunsan eller nåt...Ponnyaktuen, vilken kanal går det på? Trevlig söndagkväll! Kram

2011-02-27 @ 16:18:17
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Titti

Barnkanalen :)

2011-02-28 @ 07:07:14
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0