Mitt i kläderna.

Där får man hålla sig! -22 och det snöar. Ingen rim och reson...
I går var veterinären här,men han hade inga bra svar... Vi ska lägga spritomslag och fick ett medel att tvätta hela hästen med. I 22 graders kyla..Men vad naaajs!! Man kan bli trött för mindre.. det togs hudprover iallafall så vi får se när de är klara. I dag kommer K och klipper ner frambenen åxå. Tänk vad han ska se fånig ut.
I går var det åxå alla hjärtans dag. Fick ni nån blomma av männen nudå?? Inte jag. Jag köpte själv till Chefen. Han blev inge glad tror jag för han sa inte ens tack. Jaja,vem bryr sig.
Nu på morgonkulan gav jag faktiskt hästarna hö inne. Släpper ut dem om en stund,det var så ilsket kallt så de kan få mumsa frukost inne. 3 grader varmt i stallet,en OK temp känner jag. Nu blir det kaffe innan jag måste väcka junior...

Kommentarer
Postat av: Therese

Jaså, chefen var otacksam :(

Åkte förbi en hage i gårmorse och då tyckte jag allt lite synd om djuren. Lite extra hö att tugga på för att hålla värmen kan de gott få.

Inte lätt att skifta mellan plusgrader ena dagen och minus 25 andra dagen!



Kram till dig!!

2011-02-15 @ 08:44:24
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Camillasrum

Låter inget bra med hans ben det där. Hoppas ni får ordning på det! Va trist att han inte uppskattade blommorna! Hoppas du får en fin dag idag! Kram

2011-02-16 @ 11:31:27
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0