Hmmm...

Man undrar ju om man bor i Antarktis när man tittar ut... Snö överallt ifrån. Det stormar och yr. Jag kan tänka mig vår nu faktiskt. Eller iallafall soliga vår-vinter dagar! Det märks på min häst att det är vårigare. Han skiftar färg nu.Det börjar i virvlarna,men nu har han börjat på rumpan åxå. Klådde fäller även han,massor med lååånga strån. Man gör bäst i att inte ha kläder i fleece,blanka material skare va. Så man slipper få med sina hästar in i möjligaste mån. I dag har gubben,enl uppgift,hängt upp selhängarna i sadelkammaren. Undra var? Fast jag ska göra precis likadant,gå å glo och inget säga. Så ska jag göra. Får se hur det går... I morgon bitti kl 7 kliver jag av för denna gång... Är ledig i 8 dagar! Ska trickträna med Klådde i helgen,jag och T. Kan bli kul. Baldur ska få sig en sväng i morrn om vädret tillåter.Stormar det som idag så blir det bara trick med honom åxå. Ska bli kul att se hur det går. Hjärngympa kan ju aldrig vara fel... Nää,nu är min lugna stund över som det verkar.. Blås inte bort nu och KÖR FÖRSIKTIGT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0