Det vita guldet..

Det råder ingen brist på det..SNÖ alltså. Det är fjärde dagen på rad det toksnöar och är kallt..Nu överväger jag starkt att sent omsider gå i idé,för nu är jag less. Garanterat är det kanonväder på lördag när jag jobbar,vänta får ni se!
Har i alla händelser startat en bulldeg. Stallet får vänta tills det är skottat så man slipper slita halvt ihjäl sig med kärrorna...
Min besöksstatisik sköt i höjden lite igår,på B´s sida alltså. Nu utökade vi besökande länder med Norge,England och USA. Där ser man. Annonserade på en ny sida för isisar. Kan va det? Jaja,det blir vad det blir i alla fall!!
Nu ska jag mota Thorsten från mitt knä och sätta fart med bullarna,som blir bullformslösa för jag glömde köpa.Får köra bakplåtspapper. Bäst att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0