Tomten!

Jag har några önskningar till tomten...
-En paddock-först å viktigast!
-Transportskydd stl ponny,helst inte fula.....
-Bucastäcke stl 120 till Hralf. Å ett till Baldur med...Annars blir det bra orättvist.
-Sadel till Hralf åxå,om han nu inte kan ha equipen såklart...
-Semesterresa,vore väl skönt med lite paus i vardagen?
-Kläder till mig själv.Längst ner som alltid,men nu är det dags att rensa  garderoben igen.Varför sparar man gamla tröjor etc,med tanken att ha i stallet eller så,när de inte blir använda ens där?
-Nya skoterbrallor,mina suger åt sig vatten lite nu.Kanske kan man ta täckesimpregnering?
-Lottovinst,kan tomten ordna det vore jag nöjd :D Hemmafru vore nåt för mig det ;)
-Ny bil med dragkrok.Alternativt ett hästbuss för B körkort...
Jaa,tomten.Om du bara fixar lottovinsten så kan jag handla själv så slipper det bli så många paket :D


Önska är gratis,egentligen är jag glad om jag får ett par nya långkalsonger!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men täcken är väl det sista Du behöver, egentligen? Du har ju för tusan ett helt museum, haha!

2011-12-19 @ 14:30:04
URL: http://avalina.blogg.se/
Postat av: Titti

Man kan aldrig ha för många!!!!

2011-12-20 @ 08:00:37
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: Evelina

Så hade vi när jag var liten också, granen in dagen före. Men nu så åker den in tidigare, så man får njuta längre :D

2011-12-20 @ 08:27:56
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0