Söndag.

Innebär jobb för min del. I går var jag ute å red med fröken H. Vi bytte häst,min axel är ff inte ok och jag hade ont som attan. Red runt veda,i sandtaget gjorde jag och Sunna en snygg vurpa på blankisen. Så nu har jag 99 ofrivilliga avsittningar på cv:t. Ont i arslet idag. Snyggt blåmärke också.
Var på julmarknaden på Skatan,å sen på Galtström. Köpte pepparkaksformar,bilden nedan. Tyckte de var coola :) Så kanske blir det pepparkaksbak i morgon ;) Hugo har tjatat åxå,så kanske lika bra att få det överstökat. Kokade senap igår,så det är gjort iallafall.
Nä,jag ska knoga på. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh duktig du som kokar senap!!

Gott med julbord, då är man lagomt less på julmat tills det är julafton... ^^



Nej, sopa och spåna är det bästa. Så det blir ordentligt snyggt.

2011-12-11 @ 20:20:43
URL: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0