Lusse lelle...

Arbete idag också. I går städade jag i sadelkammaren,drog fram 2 täcken till till pojkarna. Ett har jag nu försökt laga till på rumpan lite med en bit från ett annat täcke. Textillim och en låda med skor ovanpå sen. Håller en tummen. Har sprayat med krubbnix åxå. Sambon blir måttligt glad om han ska täcka misstänker jag... ;)
Bakade pepparkakor igår,märkte ett bagglamm som tappat brickan,solade å handlade. Ganska produktiv iallafall. Byggde även en thermobar..typ.
Fick ett middagstips igår som var mkt gott. Man köper lax,grädde(3-4 dl) och en tub kräftost.Blanda grädde med kräftost,häll över laxen och skjutsa in i ugnen. Låt den stanna där tills den är klar..Ca 25-30 minuter om laxen är tinad. Mycket gott var det. Lite peppar på nästa gång så blir det toppen! Nstan så jag längtar efter min matlåda i dag :D
Provade ett regntäcke på Hraffe igår. Jag skulle gärna ha en 120´s...Varför finns inte det?? 115 är nätt och 125 lite stort. Suck...Kan han växa liiiiiite till vore jag glad!
Ikväll ska jag kika på mitt stora barn som är med på Lucia i Selånger kyrka. Very nice.
Nä nu är det jobba som gäller.See you later!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bucas har täcken i stl 120. Kolla deras ponnykollekton.

2011-12-13 @ 07:41:55
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0