Ja se det snöar!!

Jag är så glad att det ser ut att bli en vit jul ändå!!! Toksnöar här hemma :)
I går var vi till ett par kompisar å käkade middag,rådjursstek.Jättegott!! Blev inte så sent tackolov,jag var ganska så seg framåt tio..
I dag har sonen deltagit i skyttetävling och kom hem med ett fint andrapris :) Det var duktigt tycker jag!
Annars har dan mest gått ut på att skotta snö. Gubben drog med traktorn nu så det är väl bara att vänja sig vid att vara gräsänka stundvis om det blir mycket snö.
Hästarna verkar inte bry sig särskilt om snöandet,de är ju täckade så de ska nog vara torra å varma när de får gå in sen.
Nää,jag ska laga pepparkakssläden jag.Dotter skulle "nypa näbben" av ena hästen å pajjade hela ekipaget
:( Rackarns unge!

Kommentarer
Postat av: Svea-Karin

har varit dålig på att ta kort på hästarna den senaste tiden men jag ska skärpa mig och fixa ett kort på Tvistur. :)

2011-12-19 @ 00:33:01
URL: http://karinmattson.blogg.se/
Postat av: Titti

:) Jag är inte så aktiv m kameran heller just nu,men det skulle va kul å se nyförvärvet :D

2011-12-19 @ 12:45:41
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0