Det drar ihop sig mot jul!

Härom dagen var ett gäng hästar på E4:an. Fick ett samtal från en av ägaren så vi for ner med transport för att hjälpa till med det vi kunde. En av hästarna avlivades dagen efter,de andra är inte heller i så bra form. Usch.
Skittrist när sånt här händer :(
Är glad varje dag våra hästar är där de ska och mår bra framför allt!
Rindi är nu officiellt vår häst. Vi väntar bara på att få alla papper i lådan.Känns skönt! Fast hon är ett litet åkerspöke av och till ;)
I dag ska jag åka och köpa vattenbaljor för produktion av ytterligare 2 värmebaljor,julklapp till gubben ska inhandlas samt 2 klappar till dottern ska "hämtas ut". Fullt ös. Kommer få spader på allt folk misstänker jag,men det ska nog gå ändå. Ikväll är det julshow på Bergsåkers skola,jag å mamma ska åka och se på fröken. Det brukar vara mkt bra ordnat! Nu måste jag skynda på så jag hinner åka i hyfsad tid till stan...

Kommentarer
Postat av: Svea-Karin

nu finns det iaf ett kort på Tvistur, nya hästen. :)

2011-12-22 @ 01:44:41
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0