Usch..

Vad jag tycker synd om Pontus. Han gnäggar och gnäggar,men ingen Verona svarar :( Grabbarna svarar inte i brådrasket heller. Hraffe gnäggade faktiskt inne i morse,första gången jag hört honom gnägga "ordentligt". Men det är ju en gång på hundra så.. I går var jag med min tonåring på Birsta.Jag avskyr Birsta...Sedan våldgästade vi Petra å Jens. De väntar tvillingar så hon har det nog jobbigt med den gigantiska magen. De är iallafall hur goa som helst! Bjöd på mat :D Den blivande storasystern tinade upp och man fick en kram innan man gick. Erbjöd henne byta en av småsyskonen mot ett lamm sen när hon lessnat ;)
I dag jobbar jag..Sista passet innan friveckan och påsken! Kan ge mig tusan på,att det blir lamm i helgen bara för att gubben jobbar natthelg. Det blir vad det blir..Nu ska jag dricka mitt morgonkaffe innan det är dags att sticka på jobbet i regnet.Typiskt nog regn ja..mina täcken som inte har kommit heller. Regntäckena som finns har sett bättre dagar,så då är det bättre de är utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0