Äntligen (ledig) fredag!

Mycket härligt! Ikväll får vi främmande av Danne o Emelie. Det är tydligen hockey på teven. Intresseklubben fick intjatat i huvudet antecknat att det är ödesmatch för MODO... Jag bryr mig inte särskilt...
Dock skall detta ses med öl i näven,garanterat öronbedövande volym och tjoande. Jaja,jag låter pojkarna hållas.
Blir volymen för mycket så knatar jag ut i "Baldur´s Barn" som Tina säger.
Skumt väder har det varit idag. Snö och snöblandat regn,blandat med solglimtar. April månad kommer inte med några nyheter..I går spöregnade det hela jävla dan. Mycket enerverande.
Har sprungit in och ut med täcken. Utetäckena från Sverigetäcket är dyngsura från i går,så det fick bli lilla vintertäcket från Hööks. Ska köpa nya regntäcken.Så det så. Baldur behöver nytt vintertäcke åxå,för de har gått hårt åt det så det är alldeles nött på bakdelen. Som knäna på en barnoverall. Jaja,köper en extra laddning regntäcke istället tror jag. Det är inte värmen jag är ute efter,det är vid blötväder.Kylan klarar de ju ändå.
Såna här har jag tänkt iallafall

Ser prisvärda ut,och är dessutom nedsatta! Hansbotäcke tror jag det är (?!??!)
Oh well. Nu ska jag marinera kyckling. Eftersom svärsonen kommer ikväll så kan vi icke bjuda på gris.För sånt äter inte han. Nähä..Synd för honom då som missar så mycket gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0