Torsdag...

..och sista lediga dagen...OM jag tar mig till jobbet i morrn. Är hostig som 17,känns värst på morgonen. Trist att va sjuk :( I dag blir det ATG med Verona,där har jag inget val. Måste ju följa med. Blir körigt för Johan annars...
Upptäckte igår på min statistikmail att jag har blitt googlad. Det ni...Lite kul när man ser vilka som kikat in även om ingen kommenterat.
I går kom de sista 3 tackorna. 2 svarta och en vit. Ett himla hallå i fårhagen såklart. De stackarna hade gått med mammorna tills Johan hämtade dem. Nu blev det konstigt för dem säkert. Nääää,jag måste se till att få i mig frukost. 9 ska vi lasta och åka....Hoppas hon är piggelin nudå...Jag återkommer väl med resultatet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0