Söndag

http://www.emmi.se/fleecetacke-royal-p-1382-c-316.aspx

Ett sånt här har jag beställt....Jag som hade förbud å allt...Enligt Johan.Inte ett täcke till fick jag köpa.Men det gjorde jag ändå....Så det så.
I dag ska jag ut å rida med Tina å Berra. Supernajs... Vi tar en tur å ser  hur det går. Nya bettet verkar vara en hit. Baldur ser ut att trivas med det och jag känner mig trygg i att han inte kan lägga tungan över. Det är mycket häst just nu överhuvudtaget,mycket att se fram emot. :) Andra provsvaret borde komma,vilket jag antar måste vara u.a eftersom det första var det. Kurs hos Maria på Slätterne.Lite gruvsamt,man vill ju att de ska tycka att man tar väl hand om hästen eftersom jag köpt honom där...Inte så att jag inte tar hand om honom,men man vill ju ändå att de ska känna att de valde rätt köpare liksom...Sedan väntar vi på besked om stallbygget...Ja en hel massa är det nu. Jag hoppas vi får/kan bygga som vi vill...Å att jag får som jag vill :) Sadelkammare i gamla bagarstugan,med fönster ut i stallet...Tänk så mysigt det skulle kunna bli där inne,med den gamla spisen å allt.Man kan ha nån liten ljuslykta å nåt litet bord och sitta å mysa. Barnen kommer glömma bort hur man ser ut haha. Nääää,nu ska jag fika,för jag å Tina ska ut å rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0