Snorar vidare...

Fortfarande förkyld,men idag ingen feber tror jag. Känns som om det går åt rätt håll iallafall.Alltid något! Fick trots feber rodda runt allt igår eftersom Johan var på konferens å middag,så man missade middagen tyvärr.Grämer mig lite för inte är det ofta så det stör vi är ute på galej... Men jaja,det dröjer väl några år innan man får följa med igen då...  Var ett himla väder igårkväll. Regn och rusk. Tog in hästarna strax efter 8,då var de blöta så det räckte. Fåren har flyttat hem idag. Skönt att ha dem inom synhåll. 3 tackor till hämtas ikväll. Sedan är det fullt! Bara en bagge som saknas så kan få några lammungar till våren.
Just nu är Johan på föräldrasamtal med Hugo´s lärare. Spännande. Hugo hade med sig ett älghorn och ett rävskinn på skolan idag. Barnen var visst lite impade... Har tagit mig i kragen och sagt upp fritidsplatsen åxå! Han är ju aldrig där så det känns korkat att betala 600 kronor i månaden för det. Blir ju en del på ett år. Så om en månad kan han åka buss både dit och hem! I morrn har man sista dagen på friveckan.Synd att man snorat bort halva...Kanske ska jag orka mig ut på ridtur i morrn...Hoppas,hoppas...Annars måste jag vänta ända till lördag :(
Nää,nu ska jag ta en kopp kaffe all by my lonesome....Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0