Provsvar!!!

Nu har första provsvaret på cem-testet kommit! Ingen Taylorella equigentalis (som det så vackert heter) kunde påvisas!!Nöjd och glad är jag!! Tillsammans med provet kom dock veterinärräkningen,vilken som alltid är mindre kul,men man måste ju betala för sig! 4105 spänn gick det på,men det hoppas jag ju tjäna igen till sommaren då....
Tjaaa,annars är det då lugnt. Tydligen hade vi främmande i måndags kväll...Men då var jag ute å red och Johan var hos fåren så de blev visst inte insläppta ;) Återkom gärna,men det kan vara bra att ringa först så vi är hemma ;)
I morgon blir det veterinär igen fast med Verona. Vi ska på ATG kliniken för hon går ju knackigt och jag är lite lur på nångon form av förslitning pga hennes benställning som inte är bra från början... Ja det blir spännande...
Ska fixa en stand in att hämta Hugo om det drar ut på tiden...
Nu ska jag sätta fart!! See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0