Jag tror jag blir tokig...

...på denna hosta å snuva. Sover taskigt på nätterna för hostan. Jobbigt faktiskt,men det är övergående hoppas jag... I går var Hugo på Balders på friidrott. Han hoppade 2,60 i längd vilket jag tyckte var ganska bra :) Klassen vann i alla händelser.Tjejerna var snabba som vesslor och det var tre st i klassen i final av tre möjliga. Mycket bra!! Blev en slö kväll. Orken finns ju inte riktigt. På måndag kommer grävmaskinen så Johan ska slänga ur vedboden idag. Kanhända tar jag en pall och hjälper till om jag orkar. Nu VILL jag inte vara hängig längre. Blir ju varken hatt eller mössa det här...
I dag kommer storsug. Vi har fått en av min kompis som har 2 stora och de är inte överens...Så en får flytta hit.Hugo är toppenglad...Måste fixa stenarna alltså så han får plats.
Nu ska jag hosta i gång med lite kaffe. Känns att man legat ner,allt samlas på nåt vis...Värsta hostattackerna...
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0