Faktiskt...

..så är det fortfarande lite synd om mig... Hostar å hostar. GRISJOBBIGT!!!!!! Är spyless kan jag meddela...
Igår fick vi hem en storsug....Fisk alltså...Den är stoooor (drygt 2dm) och gillar uppenbarligen inte växter för det flöt runt en del såna i morse.Jädra firre....Dessutom är det dags för vattenbyte,men jag orkar inte nu...
Johan sliter på för att hinna det som ska göras innan i morgon då stora grävmaskinen kommer..Stackar´n,inte har han mycket hjälp av mig inte...Åsså vill jag rida!! Jag är ju alldeles galen i min lilla häst :) Världens bästa. Äntligen känns det som om vi är på samma sida lixom. Lite nervös för kursen,faktiskt...Prestationsångest... Jag vill ju att de ska vara nöjda med oss... Jaja,det blir som det blir... För mig är han världbäst iallafall!! Provade hans nya täcke igår. Ojoj,vilken stilig grabb...Hraffe fick testa täcke åxå,han är inte så intresserad av att ha täcke.. Vanesak så han ska få ha på sig lite ikväll åxå...Måste ju lära sig... Nu ska jag ringa å rapportera till storsugen ex ägare...

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Hoppas verkligen du kryar på dig snart! Det låter inge kul det där inte...:( Sköt om dig! Kram Camilla

2010-09-19 @ 21:22:43
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Evelina

TITTI!!! Jag drömde om Hraffe inatt :D Drömde att jag skulle ut och köra honom så jag selade och tränsade och tyckte att han var lite ängslig av sig men äh han testar säkert bara. Sen när jag precis skulle koppla på vagnen så kom jag på -Jäklar, Hraffe är ju bara bebis. han är ju inte inkörd, inriden ingenting. han har ju inte ens haft bett i munnen. och nu stod han med full mundering. sen kom jag på att jag inte hade frågat dig om lov om jag fick låna honom så då fick jag ta av alltihop igen och ställa tillbaka han i hagen Sen gick jag och hade dåligt samvete resten av drömmen. :D Hahahaha!

2010-09-22 @ 08:49:17
URL: http://avalina.blogg.se/
Postat av: Titti

Hahaha,ja du hade fått dig en åktur om du kört skulle jag tro ;)

2010-09-22 @ 12:52:26
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0