...

I dag blev Baldur å jag näst intill kylarprydnader...Vi red runt Veda,passerade stora grustaget då såklart. På vägen dit dök det upp en lastbil,med släp,runt en kurva. Det var banne mig inte långt ifrån att vi satt i kylaren på lastbilen! Vi fick lufsa ut i skogen... Frågan är vilken som blev mest rädd?? Jag,Baldur eller chauffören... Resten av turen var trevlig dock. Baldur var het som vanligt,men av och till går han riktigt avspänt så det tar sig!! Nu ska jag ut å snitsla i skogen nån dag,det finns tusen stigar och jag glömmer från ena gången till den andra vilken som går vart. Glömde även min kortkod idag på ICA...Kunde för mitt liv inte komma på vad det var... Fick dock en aha upplevelse i bilen...DÅ gick det bra minsann...Jaja,så är det. I morrn är det jobb igen...Blir att köpa matlåda för vi lyxade till det och for på Kina idag. Sedan på tisdag blir det till att rida igen såklart.Ligger på om man ska va riktigt igång innan kursen ;) Ska bli kul.. Blev lite tölt idag åxå.Fast efter Berra å Tina lämnade oss. Sista biten hem. Han är duktig Baldur,nästan så han skulle heta Guldur... Näää,nu blir det sofflocket en stund.. Ha en mysig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Oj vilken tur att det gick bra där med lastbilen! Låter så mysigt att vara ute och rida :-)Hoppas du får en skön dag idag!

2010-09-06 @ 10:32:47
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0