ZZZZ

Jag som brukar vara ganska pigg på morgonen var trött idag... Men då möttes man av Baldur å Hraffe´s gnägg/hummande i stallet så vaknade man :) Det är bland det bästa jag vet,när mina hästar "säger god morgon". Jag blir glad! Var på kurs igår och har fått med mig en del att jobba på. Nyttigt att åka iväg sådär. Baldur är ju en snäll häst att åka bort med och det känns tryggt. Nu ska vi testa ett nytt bett,får se hur det går ;) Hur som helst så är han såå ärlig när man får till det. Han kan mer än jag,så man rör till det allt som oftast. Bra då att åka till Slätterne som kan min häst och vet vad de pratar om och kan ge konkreta råd. Jag är mycket nöjd! Nu är det dags för vardag.Ska gå och väcka lilleman... Men jag dyker upp igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0