Vad är det med vädret??

Varför ska det bli regn nu för? Ishalka och elände väntar alltså. Det var ju så härligt med snö.
Hemma efter ett dygn på jobbet,3 dygn kvar denna sväng. Fick veta att boxarna blir sena.Grrrr. Tydligen finns det inget virke. Är det inte typiskt så säg? Men inget ont som inte har nåt gott med sig. Nu hinner vi fixa klart i nya sadelkammaren i lugn och ro. Ska mest städas förvisso,men det är en uppsjö av gamla grejer där. Bakspadar,vikter till mjölvågen,gamla sågar och rappel. Ett stort fint skåp och vedlåda blir kvar,och stolar och bord. Vedlådan är stor så där i tänkte jag ha täcken som inte är i säsong etc. Den sväljer en hel del.
Dörrarna är tyvärr bara skräpp. Alldeles murkna :( Synd!! Jaja,nog om detta..
Nu ska jag fika och göra nytta,sedan har jag lovat min son en tripp till stan. Det är ju fars dag i morgon och vi har inte köpt nåt paket!! Så det måste vi ju göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0