Första november :)

Så var det slut på oktober...Stallet tar sig :) All plast på plats,2 takskivor på plats. Det var vad vi hann igår. Längtar... Putsade på knoll och Tott igår kväll,lerhögarna.. De gillar att rulla de där två...
På söndag fyller min son 9 år...Vi måste sticka och köpa paket ngn dag..Innebandyrelaterat var visst högt på listan nu när han börjat spela ;) Fick rapport från mamsen igår,det var visst partaj på lokala torget och långa siestor,det är hon värd tycker jag!! Härligt för henne att "komma iväg" :)
Själv ska jag snart dra på jobbet,jag är ju inte pensionär och kan sticka till Spanien jag ;) Har dock en jäkla huvudvärk idag. Har nog stirrat i stall taket för mycket för det känns som om det kommer från nacken. Tur man har alvedon... HAR fotat lite på stallet,men det kom inte längre än kameran,tyvärr. En annan dag!
Johan var på skoterns dag en sväng i går.Han kom hem med skoterställ och skidoo munkjacka till Hugo och en variatorrem till mig ;) Eller till min skoter iallafall haha. Måste ta med hjälmen in och se om de kan byta visir..Det är repigt som 17 så man ser knappt vart man kör.. SNART är det ju skotersäsong :)
Fyndade på "kvarna" häromdagen åxå,ett par vinterridstövlar för en hundralapp. Mkt bra pris det!
Näää,nu måste jag göra mig klar och åka.. Hoppas ni har en härlig dag och att alla barn har en skön första dag på höstlovet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0