Mör..

Känner mig mör i kroppen efter målningen igår. Man har nog inte den rätta knycken för att måla tak. Armar och axlar är duktigt ömma,fast inte lika illa som jag förväntade mig.
Var en full dag i går. Hugo hade träning och Julia var hos sin farfar och pluggade matte och hämtades i stan senare. Hugo fick främmande av kusin med föräldrar en stund. Sedan var det kvällstök med hästar och sängen som gällde. Skönt när det frusit till i backen för de var inte ett dugg leriga. Bara frostiga :) Mysigaste stunden på hela dagen att ta in hästarna,OM man inte är jättetrött såklart. Såna dagar finns också. I stallet börjar det likna nåt. Väntar med spänning på inredningen. HOPPAS den dyker upp snart. Dörrar och fönster får gärna komma också. Tänk att allt ska ha sån leveranstid :( Ska bli skönt att få klart så försvinner en hel del extrajobb. Just nu gnor man på så mycket man kan,men sedan när man kan njuta av resultatet och jobbet är klart! Gud så skönt. Sambon har gnott på långa dagar därute så det känns lite som om man dubbelarbetar just nu. Nä,nu har jag inte tid längre.Färdigrastat.. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0