Mer snö-NEJ TACK!

http://www.stormhestar.de/german/horse_view.asp?ID=1775
Hittade finaste Baldur här :) Som unghäst antar jag!!

Här snöar det för fullt. Det kan inte finnas mer nu.Kom ju minst en decimeter inatt också. Spaden är dessutom inte min allra bästa vän för att skitsnö fastnar på "bladet".
Elnissarna är klara,så nu efterlyse jag grävnissen. Hallååååå!!! Har du ingen telefon? Du skulle varit här i förrgår hörru! Lite irriterande då va...
Lite bojkott på mix megapol i dag för jag vann,såklaaart,ingen biljett...Så nu surar jag lite över det...
 Nu har mitt paket från Emmishopen kommit :) Finns att hämta så det ska jag göra när jag hämtar Hugo på skolan idag!! Johan´s present kom igår så vi hämtar den med!! Måste hitta ett bra gömställe bara... Har förövrigt gjort mina måsten samt haft ett utsläpp hos grannen samt varit bussig och mockat åt honom åxå. Man smörar så gott det går så får jag låna transporten. Tomten tar med en finka till mig i jul hoppas jag..Med fronturlastning tack! 4 hjulsdriven bil kan han haka fast den i så blir det som ett "kit". Ja drömma går ju!! Nä jag måste käka nåt...Är hungrig igen.. Lite lunch får det bli!! Synes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0