Här sitter jag..

hukad över tangentbordet,med kaffekoppen i högsta hugg.. Fick sovmorgon i morse,eller ja.Klev upp 7 men det är en timme längre än normalt det! Tjatade på min vän Therese att hon skulle ta i lite på julklappslistan,så jag ska inte vara sämre:

 Högst upp står denna. Jag kan även nöja mig med en vanlig transport med fronturlastning,bara jag får dragkrok på bilen..Eller en ny bil
-En paddock vore nice..
-Mark,riktig mark alltså.Gärna en 10 hektar eller så
-Saab X7,alternativt Audi Q7.Vilket som går bra.
-Lottovinst på några millar
-Simon och Thomas,detta för att få ordning inne på kök å badrum främst
-Kläder. Jag har fått mig en åthutning av min dotter att shoppa,men nån får gärna göra det åt mig för jag tycker det är urtrist.
-Sedan har vi diverse hästprylar: boots,transportskydd,sadel,huvudlag,grimmor,täcken.Ja allt man kan tänka sig.
-Ridkläder åt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0