Fortfarande oense.

Ja det är vi,angående färg och typ av färg och varför jag tycker att man ska måla boxinredningen om man nu köpt med granfyllning. Om detta tvistar de lärde,dvs vi. Men det reder sig väl kanske.
Har bakat en massa idag. Muffins och rulltårta har jag bakat som den husmor man är. Har dock tyvärr ännu inte bemästrat rollen som diskmaskinsfelsökare. Den maskinen låter som attan men det verkar vara mycket snack och liten verkstad om man så säger. Stängde av den,för den knappen hittar jag!
Har nu en son som längtar till sin födelsedag i morgon. 9 år blir han. Sista ensiffriga födelsedagen.
Så nu ska jag sätta mig breve i soffan och försöka komma ihåg hur man längtade efter att fylla 9!
Ha en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0