Dä ä inte min dag...

Ja vilken dag... Började snyggt med lös häst i stallet. INTE min... Gubben har glömt sätta fast Verona,igen. Gick ju bra iallafall. Sedan skjutsade jag barnen,skulle vidare och lämna in stålen till flishuggen på slipning. Efter 20 minuters snurrande och letande har jag fortfarande inte hittat rätt ställe. Jag vet ju att det var det där huset,men icke. Där säljer de kläder nu minsann. Visar sig att de flyttat till Björeborgsgatan,på andra sidan stan. Jippi...Väl där hade jag fått order att säga till att vi behöver grejerna på onsdag,men det hade jag inte hjärta att göra eftersom farbrorn berättade att delar av hans familj varit med om en bilolycka och de inte vet om de klarar sig. Stackarn... Kör hem i väldig fart,mockar å grejar för att sedan åka till Evelina på fika. Myyysigt! Fick kika i huset (som jag å Johan var intresserade av åxå innan vi köpte det här) De har grejat på minsann..
Direkt till ICA,Lindblom och sedan hämta Hugo+1. Snart dags att fixa käk då vi ska äta tidigt.Det är ju träning kl 17. Nu har jag vattnat djuren och parkerat m kaffekoppen. Har tävlat idag förresten. Om en biljett till Globen horseshow. Det är YNKEDOM att jag har hållt på med hästar i 30 år och aldrig varit där. Vill ju gå på islandshästdelen... Suuuuuuck. Kanske nästa år? Fast det säger ju jag varje år :s .
Näää,nu har jag inte tid. Brådis,brådis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0