Måndag...

Näst sista skolveckan,vilket märks på junior..Han är less på skolan nu tydligen...
Sitter och mailar och joxar för att få reda på vad "DZDB" betyder i min häst´s registrering på World Fengur. Inte ens SIF´s avelskansli visste! Jag vill ju veta!! Googlar man hittar man ingenting... Nu har jag bytt bil med S-O,som lånat vita saaben och släpvagnen. Får se när han byter tillbaks ;) Jag ska väl dra mig ut och göra nån nytta. Här finns ju lite att pula med om man säger... Ska flytta grabbarna till gräset en stund,så slipper de äta hö till lunch,sedan vete 17 vad jag ska hitta på...

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

NU vet du vad det betyder iaf, lite mindre att grubbla över ;)

2010-05-31 @ 13:50:47
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Mmm,men det var ju inte som jag trodde alls....

2010-06-01 @ 06:53:56
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0