Jobbfredag..

Och lika bra är väl det i detta surväder... I går var vi till Birsta och handlade kläder till Hugo inför avslutningen. Hitade OK kläder,men jeans är svåååårt! De har slutat med de där fiffiga gummibanden med knapp i stl 134...Synd eftersom Hugo inte är särskilt grov. Det borde följa med hängslen... Han fick åxå star wars kallingar,vilket var en hit :) Min lilla häst fick hästgodis eftersom han fyllde år ;) En burk tjärsalva inhandlades åxå... Gubben köpte kallinga,vilket behövdes. Han nöter ut dem kvickt. Själv köpte jag ingenting! Julia blev åxå utan eftersom det är hopplöst att handla åt henne utan att hon är med. I dag är det jobb,även om jag nyser konstant just nu. Vet inte om jag blitt kall om fötterna kanske? Man har ju varit ute å pulat en massa trots tråkväder,och åter igen har jag gummistövlar med punka....Fattar inte....
På söndag är det mors dag. Ska bli spännande att se om man kommer ihåg det hemma ;) Har bett Hugo rita en fin teckning åt mig med hjärtan och blommor..Vi får se. Spelar ingen större roll faktiskt.
Johan köpte en åkgräsklippare igår åxå..Av 2 fulla finnar...Gjorde bra pris iallafall. Ibland kan man göra klipp :)

Stort tack till Therese som gjort en ny header åt mig!! Helt i min stil! Inget lull lull å bling :) Du är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0