Frivecka :)

Äntligen är man ledig igen ;) 8 dagar!! Gud så skönt! Har ju en hel del att hinna med men det går väl...
14-15-16 maj är det tävling på Kraftur. Jag hade tänkt åka dit på fredag å söndag,jobbar ju lördag tyvärr...
En del storfräsare ska dit och jag vill seeeee! Ska åka till Berga nån dag och fota föl åxå,vilket ska bli kul.
Ingen Julia kommer hem i helgen heller..Nää,hon ska till Stockholm fuskisen där. Nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan ska vår nya kyl/frys bäras in!! Gud så skönt att sedan kunna köpa 1½ liters mjölk! Kylen vi har nu är så liten.. Den ska ut i lillstugan sedan,så har vi 3 lådor frys och kyl därute. Bra så man kan storhandla! Och inför festligheter å så...Gamla frysboxen,som är sedan 70 talet tror jag,ska få en enkelbiljett till blåberget. Det ska kylen på bron också få! Den funkar visserligen,men varför ska man spara all dynga??

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Skicka lite kort till mig så ska du få en ny design... Den här är gammal som gatan nu och du knäpper så fina bilder som du ska visa upp!

Åsså vill jag byta kort på Affe idag :)



Puss o Kram Skumbanan

2010-05-07 @ 14:53:02
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Fixar det :) Skickar Affemannen på bilde åxå,så skickar du några fina till mig :) Vilket teamwork!! Vi kanske skulle öppna amatörfotostudio haha.

2010-05-07 @ 17:11:02
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0