ZZZzzzzzzZZzzZzzZ

Jag är så trött,så trött... Har slitit idag med hagbygge..Inte alldeles enkelt den här årstiden. Men med hjälp av ett stycke traktor,har vi tryckt ner stolp så nu går Pontus och Verona i angränsande hagar. Pontus går väl inte så mycket (med tanke på skadorna)så han fick minsta hagen också... Dyrt blev det iallafall med veterinär en söndag,men det är smällar man får ta antar jag. Mina grabbar fick stå inne länge,men blev extra glada när de fick gå ut. Verona struntade de i,luktade lite på diverse högar hon lämnat,men inte mer än så. Skönt när de är så lugna!!
Lammungen Sissel har fått tvätta rumpan idag också..Kletigt i den änden.Magen är väl inte schysst riktigt ännu.
Thorsten tog sig en sork idag också,duktig katt! En mindre på gården...
Näää,jag ska ta och gå ut i stallet nu... Ha en härlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vill ju se bilder på nya kusen =)

2010-03-29 @ 22:14:41
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0