Slut på sportlov!

Första dagen i skolan efter sportlovet. Hugo har varit och åkt skidor hela dagen ;) Själv har jag städat skafferiet..Välbehövligt emellanåt. I går var vi på IKEA och kom hem med ny säng åt oss vuxna ;) Lite annat småplock blev det åxå.... Skönt att få möblera om iallafall. Synd bara på det extremt blååå tapeterna. Ska åxå fixas vad det lider,men det finns grejer före i priolistan. Måla nere kommer före iallafall.
Nu ska jag invänta helgens häst/får/kattvakt som vill ha instruktioner av oss. Verkar inte som om vi kommer iväg och tittar på Pamela heller. Det var nåt knas med deras jobb..Typiskt.Funderar på att köpa hästen osett. Ska grunna lite på det... Vill ha en framdojja på min lilla nu...Ridsugen nu när solen skiner :)
Näää,nu ska jag jaga dottern att röja på rummet... Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0