torsdag...

Hemkommen från jobb och slit..Äntligen långledig igen!! Man har ju att göra ändå såklart...De där onödiga bromsarna gör ju jobb åt en hästägare..Onödiga djur det där...är det ens några fåglar som äter broms?? Med tanke på storleken på "våra" måste det allra minst vara en örn då isåfall...
Fick ett mms av mitt barn härom dagen. Hon har slagit en vurpa med en cykel..Hurvida hon var ensam på cykeln vet jag inte,för det var visst 2 ungar till inblandade.Var de tre på samma cykel måste jag nog fundera hur det blev med klokskapet där...Finfina knåpsår blir det nog iallafall! Synd bara att damen åker till Gotland i morrn i två veckor... En av de närmaste dagarna måste jag nog gå i strejk iallafall...Sambon har satt i sinnet att jag ska stapla balar med traktorn...Jag håller inte med...Köra med skopa klarar jag av,men det blir nog problem om jag ska stapla bal...Och är det inte lite korkat att göra samma jobb två gånger? Tidsekonomiskt sett alltså...
Nääääää,jag ska ladda för kurs på lördag jag...Ska styra kosan till Gävle,vilket ska bli kul. Tar väl med en påse bullar nu när jag har bakat för en gångs skull...Kameran ska åxå med såklart...Hoppas man får en trevlig häst också. Som kan mer än mig helst.Man är lite blåbär sådär... Nu ringer det åxå...Synes folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0