Sista passet..

Innan semestern. Känns skönt ska ni veta... Har idag suttit och kikat på Friidrotten på tv. Precis då jag tittade var det stavhopp vilket är en gren jag inte begriper att man kan välja. Hur tänker dem då undrar man. Jag ska springa allt jag pallar och hoppa över en pinne 5 meter upp,endast beväpnad med ett sugrör? Näää tack. Räcker det inte med dryga 2 meter utan tillhygge? Jag begriper inte... Så är det,jag är en sportanalfabet..
Nog om det...Jag har idag inhandlat,på uppdrag av sambon,plast till Pontus bakhov som är skrot. Han tappade en baksko och det tar inte många dagar innan hoven är trasig tyvärr. Hovslagaren får det han gör... I morgon kommer han och verkar Hraffe å skor Baldur. Stora B är lite ömfotad nu har jag märkt. Han har åxå fått grejer. Ett stångbett. Hetsporren skall tas ner på jorden..Om det går. Jaja,man går ta de hjälpmedel som står till buds.
Nu ska jag jobba lite innan det är dags att dra täcket över huvudet,vilket blir tidigt...Trött idag.Sedan går man hem med lätta steg i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0