Puh...

Den globala uppvärmningen verkat ha slagit till med full kraft de senaste dagarna....Kan nån vara så snäll och omedelbums sänka temperaturen liiiite?? Vore schysst tycker jag...Svettas ju bara man tittar ut... Trodde man ju inte i vintras när det var 7 meter snö inte. Iallafall har jag countdown,fast med stora bokstäver,till friveckan som startar om elva timmar och tio minuter give or take. Har jag dessutom dragit in storkovan på lotto idag skulle jag icke gråta...Fast chansen till det är ju som vanligt minimal,iallafall tycker jag mig skönja en trend att folk över 80 och såna med redan fullproppade bank konton verkar ha övertaget där... Jaja,man ska inte gråta över spilld mjölk som det heter... Morgondagen hoppas jag bjuder på svalare väder,alternativt blåst. Fläkta lite sådär så man inte känner den kräftröda färgen smyga sig på bonnbrännan...För sån bränna har jag..Det lilla som är. Jag är ju ett skuggdjur jag som sagt... Näää,nu ska jag slå en pingla hem och se så famljen lever och att inga olyckor har inträffat sedan jag pratade med dem sist....Tjingeling på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0