Hå och hej

Vad det var trevligt att komma ut igår i skogen med Fia! Jag fick rida Hilda och Fia Viska. Kanonväder och mysigt. Som alltid får man ett trevligt bemötande på Slätterne och vi surrade lite efteråt. Träningsvärken blev mycket bättre också! Nu går man inte som Zeb längre ;) I dag jobbar sambon så det är jag och Hugo hemma,fast han sover än så länge. Så här på sommarlovet vänds det ju på dygnet... Det stora barnet är fortfarande på Gotland. Välklädd skulle jag tro eftersom hon är skraj för fästingar ;) Hittills har vi klarat oss från såna här,peppar peppar..
Inte vann jag några miljoner på lotto i veckan heller..Näää,det var väl Agda 99 som drog hem vinsten kan jag tro.
Har ju så mycket man vill men som kostar så förbaskat...Ridbana,ny sadel,transport,bygga ut stallet,renovera inne lite till...Ja listan kan göras milalång...Man får väl fortsätta gneta på och spara ihop. Nu ska jag sätta mig ute med kaffekoppen och titta på mina fina hästar! Jag har nog allt världens finaste grabbar jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0