Ett nej är ett nej...

Så SKA det vara va?? Här är uppenbarligen ett nej ett kanske,eller ett halvt ja.. Till råga på allt lipade barnet åt mig när jag propsade på mitt nej... Man har tydligen gjort fel nånstans.Kanske bör man skicka barnet på boot camp någonstans i vildmarken med en gapande militär hängades över...DÅ kanske de blev tacksamma...eller??
Efter denna duell tyckte katten att hon kunde ta med sig sin nydödade sork in....Jag höll inte med! Även där verkar nej vara ett ord som finns i ordlistan...Typiskt va?? Fick ikläda höger näve med hushållspapper och bära ut varelsen. Någon begravning blev det inte..Ett kärringkast ini högt gräs fick det bli..Nu hoppas jag att sambon inte kommer på att han ska klippa precis där på ett tag...Men det kommer han säkert att göra bara därför.
I övrigt har jag suttit och hyschat en hel massa.Barnen har svårt att hålla volymen nere och sambon sover efter ett nattskift...Hysch/var tyst finns inte heller i ordlistan...Smäll i dörren finns...Skrik så högt man kan finns också..Men inte tyst. Tror de är lite less på varann här åxå. De vill inte samma saker så då blir det kiv..
Kan ju glädjas åt att de åt en ordentlig frukost iallafall...Nu är det dags att börja bära vatten till alla djur...I dag blir det middag hos min pappa,trevligt. Johan ska åka å jobba natt 2 sedan så jag hoppas maten är klar som utlovat så han slipper äta i farten...
Klart-Slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0