Vilket väder..

Nu har man kommit hem efter jobb. Snön yr ordentligt. Fick skotta fram bilen i morse,men man kör ju saab så inget är omöjligt ;) Så här såg det ut hemma....



Nu har jag frivecka och hoppas på bättre väder...  Thorsten och Trixie vet vart man ska hålla hus en sån här dag...


Är himla nöjd med nya täcket. Ska absolut köpa ett till Hraffe åxå. Dags att vänja honom vid kläder..Handduk har han fått ha på ryggen,men inte så mycket mer.. Nää,nu ska jag dricka mitt kaffe och sedan ska spaden och jag gå ut...Ha en härlig dag!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej vad tråkigt :( Men lika bra, jobbigt när det inte funkar och dom bara förstör hela tiden!!



Haha girlpower! :)



2010-01-29 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0