Peppar,peppar..

..ta i trä så börjar hästarna kunna samsas. Iallafall ute. De har inte lyckats riva några väggar heller..Puh..
Det kanske går vägen ändå???
Möte på skolan igår. Gick mycket bra!! Grabbarna snackade och lekte ihop under dagen åxå. Nu är det bara det där med trean kvar att ta tag i,men man må ju kunna få grabbens föräldrar att ta en snack med pojken.
I dag är det -18 på termometern. Jag har varit i stallet och Johan har flisat så vi ska ha ngn värme inne...
I hagarna är det rejält med snö. Det går upp till bogen på smågrabbarna.... Har beställt ett till Svea Sverige täcke till Hraffe. Han har ju sån jäkla päls så han torkar sakta. Tror de har börjat fälla lite smått också så man får väl kolla om man ska köpa en specialarborste?
Ikväll är man taxi till discodrottningarna. Polarlördag. Det är en gång i månaden bara så...Man skjutsar å ser glad ut. Sedan börjar Johan jobba imorrn...Trist...Får hyra in hjälp när han jobbar nätterna. Tror inte jag lyckas få in de stora själv riktigt än. Dunder står ju ytterst och ska in sist,men jag tror inte han släpper fram Pontus så man kan få in honom först...Man skulle ha haft 2 uteboxar,då har det inte spelat nån roll vilken man tar först... Näääää,nu ska jag pimpla kaffe...Ha en härlig lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0