Garanterat myggfritt....

Termometern visar -23 just nu...Kallt som attan... har varit ute och stökat på med alla måsten man har,men jag tror tårna blev kvar ute...Kanske man ska överväga att låta gummistövlarna stå ett par dagar??
Katterna är som förryckta här.Vete tusan vad de går på men de lever rövare och är allmänt jobbiga just nu.. Jag hoppas de ger sig snart annars åker de nog ut....Ut har granen åkt idag..Drog ut den i hagen.Kanhända tycker grabbarna den är skojig? Men i dag tror jag de mest står och käkar så de håller värmen iochförsig. Jag är from idag ny medlem i islandshästförbundet och Kraftur. Kan vara skoj att få den tidningen i lådan hädanefter :) Läste i Hästfocus om Julio Borba. Verkar ju vara en fantastiskt duktig människa det med. Man har mycket att lära,helt klart... Nää,nu ska jag svepa i mig kaffet och gå ut till pannskrället som inte går som den ska.....


Kallt även för dessa små......

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Gummistövlar hör sommar/vår/höst till ;)



Du börjar bli en duktig fotograf!!!

2010-01-07 @ 21:08:59
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

De ÄR fodrade..Men kallt ändå när det börjar bli neråt -20...

2010-01-10 @ 13:16:47
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0