ZZZzzzZZzZz

Så känner jag mig just nu...Skittrött!! Har jobbat klart och kom hem i morse. Har sedan fixat med det vanliga och kört skoter... Vi for till mamsen på Skatan och tog en kopp kaffe ;) Kul att köra var det...Fast det hade drivit mycket så på sjöarna var det hoppigt... Gick ju ganska bra iallafall....(500:an går som tåget ;) )
Nu leker Hugo med en kompis uppe. Man hör att det går livat till...Kristallkronan (kallad:skvallerbyttan)i köket klirrar.. Nu ska jag slöa en halvtimme innan det är dags för matning av fåren....Jag får hoppas jag håller mig vaken. Johan har åkt för att jobba natt,tyvärr. Hade varit skönt att vara hemma tillsammans ikväll känner jag..Men,sånt är livet... I morrn ska vi på ettårskalas hos Affe :) Mysproppen har blivit sååå stor.Herregud vad tiden går...På lördag ska vi gratulera svågern. Vi tar skotrarna sägs det...Å varför inte?
Nää,nu ska jag krypa in under filten en stund och vila mig i form..Ett träningssätt jag bemästrar till fullo..för det mesta ;) Ha en härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Jag är också trött just nu, det är soffan som gäller. Tur det är fredag imorgon! Hoppas du får en härlig helg! Kram!

2010-02-25 @ 20:52:16
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0