Var man inte svettig...

så blev man! Nu har jag fixat stallet.Dragit kärran i lössnön...Burit ut hö till grabbarna,deras bal är slut..Halmat åt fåren..Fyllt pannan.Skottat lite och nu sitter jag här. Ska bege mig mot duschen. Näää,vem behöver gym när man har lantbruk?? Gubben är ohemma. Han har åkt å kikat på en skoter. En Formula Deluxe 700.Bättre beg såklart. 01:a.
Vi får se.... Nää,om man skulle bege sig mot duschen...Ska ladda tvätt åxå..Måste väl sanera Julia´s rum på lortiga strumpor....Hon ska få en egen tvättkorg tror jag...
Ha en solig dag!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kuuul, vilka roliga skoter-tripper vi ska ha nu, UTAN KARLAR!

2010-02-18 @ 11:07:30
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0