Tisdag...

I dag när jag hämtade Julia vid bussen,sa de på nyheterna att det skulle bli storm i södra sverige.. Julia undrade således åt vilket håll söder låg... Jag frågade vart HON trodde det var och fick svaret "Norrut är framåt iallafall".
Jahaaa,sa jag..Så om man ska söderut,måste man backa dit då? Och det tyckte Julia var logiskt ;)
Ibland är min unge skojig...
Jaa,dagen har fördrivits med besök av hovslagaren. Sista gratis skoningen denna gång,så nu får vi börja betala igen...Hraffe skötte sig utomordentligt :) Framsteg!!!
Annars har det väl inte blitt så mycket...Vi har beslutat oss för att åka tillbaka med Dunder på torsdag.i natt hade de krigat så flisorna rök,bokstavligen...Jag blir så trött...Känns inge kul att vara i stallet när de bråkar så...Inge kul alls att pyssla när det smäller i väggarna var tredje sekund.Men snart så blir det lugnt igen... Har nu tankarna på ett sto,Beda från södra sverige eller ett sto från norra sverige. Ena eller andra hållet liksom..Men det ordnar sig säkert... Näää,nu ska jag vänta på Tina som jag hyrt in för kvällens insläpp. Johan jobbar ju och man behöver extra hjälp just nu...Nää,fy vad bra det var medan Benda levde. Hon var ju som hon var,men man visste ju vart man hade henne iallafall...Och inte bråkades det i stallet...Just nu är det kraftig motvind och snålblåst känns det som....

Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas

Hahah, ja lite skojig är hon allt ;)



Hoppas det löser sig med djuren, vare sig de kommer framifrån eller bakifrån ;)



Kramen

2010-02-02 @ 19:04:14
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Camillasrum

Trist att det inte fungerar med hästarna! Men ibland är det ju så. Säkert hittar ni någon ny fin häst snart! Kram

2010-02-02 @ 22:04:17
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0