Mårrn!

Det har hunnit bli söndag...Redan... Helgen har hittills varit späckad,så idag är planen att ta det lugnt..
I går åkte vi skoter.Målet var Skatan,men vi tog en omväg via armsjön. På armsjön var det ganska okört och det var riktigt kul att köra där. Annars är det väl så att det nästan är för mycket snö. Iallafall för mig som fastnar lite här och där ibland.. Ja det var ganska kul iallafall. Julia å hennes kompis var ju med så man skjutsade ju åxå,vilket man inte alls är van... Svågern förärades en mössa med renar på som han kan ha i skidspåret :) Svårt att hitta på grejer till honom... Nu vaknade min lille kille...Tidigt uppe även han. Gubben jobbar idag...Trist,men så är det ibland. Lite knöligt att han börjar "på riktigt" på tisdag,vilket innebär att vi måste ha barnvakt på fredag natt.
Näää,nu ska jag sätta mig och läsa tidningen och dricka mer kaffe :) Ha en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0