...

Mycket trevligt det här med att kunna spåra IP adresser faktiskt. Enkelt var det ju åxå. Så ni som inte tror ni syns...Det gör ni ;)
Startade saaben igen...Fortfarande vill den kontakta verkstad... Slår mig i backen på att sambon kommer att fälla nån modell av kommentar som går ut på att man gjort fel när man körde bil,hur man nu kan göra det..Såvida man inte krockar eller kör i diket...Har tänkt ut en kvick svarsreplik ;)
I morgon åker Dunder hem till Hudiksvall... Tyvärr så har det inte lugnat sig i stallet. Igår var det ett jäkla liv när jag kom ut..Small och lät. Nää,jag vill ha lugn och ro i stallet,och det vill nog hästarna åxå. Känns som om Pontus vill ha en flickvän istället... Vi får se.Det reder sig med det mesta skulle jag tro... Nu ska jag ta itu med diskmaskinen innan jag gör nånting mer..Man kan tro att det bor minst 10 personer här om man räknar glasen som står på bänken... Barnen är experter på att ta nya glas hela tiden...jag är nog inte så långt efter själv heller...
Nääää,jag måste sätta fart. Hugo ska hämtas halv 2 idag så ska man hinna så får jag slå på turbon....

Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas

Visst är det kul att snoka rätt på vilka de är som besöker ens blogg, speciellt eftersom de aldrig lämnar en kommentar efter sig!!

2010-02-03 @ 20:09:59
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Camillasrum

Hur lyckas du med det? Alltså snoka rätt på dem...Vilken tur att det inte blev nån verkstad, sånt är ju skitdyrt! Kram

2010-02-03 @ 21:52:33
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0