Jobbsöndag.

I dag är det jobb!! I morgon kommer Snickar-farbror så förhoppningsvis har vi dörrar på stallet sedan :) Kanhända börjar de med boxarna åxå..Hoppas jag. Ny deadline är nästa helg antar jag. Vi jobbar om varann rätt mycket så vi får ta den lediga tid vi har och plocka upp grejerna. De är som en massiv IKEA möbel ungefär... Många skruvar och muttrar och plock. Men nu vill jag verkligen få in hästarna nån enda gång. I morrn är man ledig och ska väl hantlanga åt gubbarna då. Plocka lite grejer här och där åxå..Fortsätta tömma skåpet på skrot så man kan få in grejer.
Snart är det jul också. Vi ska vara hos min syrra,blir säkert trevligt! Johan stackarn ska upp och jobba på juldagen han. Men det är baksidan på skiftarbete. Jag skulle också ha jobbat juldagen,men jag har semester! Ska bli skönt! Nää,jag måste jobba på nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0