Jag haver agg..

mot strykjärnet som inte funkar som det ska. Det är ett skitstrykjärn helt enkelt. Sladdlöst,vilket innebär att du dubblar tiden vid strykbrädan.Minst,kanske tredubblar också. Dessutom stryker inte fanskapet som det ska,nä det mer plattar ut och knappt det. Man har blitt galen för mindre...Det skulle gå fortare att stryka gardinerna med Jullan´s plattjärn. (Här är ett gäng arga gubbar)
Börjar även hysa lite agg mot ett visst transportbolag som tar tid på sig i överkant. Man kan tycka att boxarna skulle ha dykt upp,but nooooo.De är väl längst in i skåpet så det kommer fem i fyra.Typ. Inte har jag plockat en pryl ur bagarstugan heller. Nää,man har hittat på andra sysslor. I dag lär jag inte heller hinna eftersom det snart ska hämtas barn,fixas tidig middag och sen är det träning. Jajamen. Skyttekungen Hugo tränar febrilt vareviga dag i vardagsrummet. Man kanske skulle göra iordning på lon så kan han vara där å spela?
På torsdag fyller min karl år.44 pannor har han hunnit bli. Paket har vi gömt så han blir inte utan minsann...Ev ska vi gå å käka på stadshuset med barnen nån dag. Vi har presentkort dit som måste göras av med innan fredag. De har hängt i ett år på anslagstavlan minsann.
Nää,jag har inte tid med detta. Ska svälja sista kaffet och gå ut till mina vackra hästar med vatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0